آموزش زومبا از یک سال به بالا

درباره من-مربی زومبا کودکان

1402/7/8 20:38
نویسنده : الناز
78 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه مامانای عزیز و کوچولوهای دوست داشتنیشون  و به هر کسی که دوستدار بچه هاست 😊😊😊🥰🥰🥰

من الناز هستم، مربی زومبای کودک و خردسال .

سالها پیش من شروع به آموزش کلاسهای ورزشی گروهی مانند زومبا ، رقص و سی ایکس کردم. وقتایی که تو باشگاه تمرینمی کردم هر از گاهی چندتا دختر کوچولوی ۴-۵ ساله خوشگل و شیطون که کلاس ژیمناستیکشون تو تایم من تموم میشد،بلافاصله میومدن پشت سر من می ایستادن و منو همراهی میکردن🥰😀

همونجا بود که استارت کار با کودک و خردسال تو زندگی من خورد و  فهمیدم چقدر از کار با بچه های کوچک لذت می برم. 

از اون موقع به بعد من هر وقت تو مهمونیا و جمع هایی که بچه توش بود، با ذوق خیلی زیادی بچه ها رو دور خودم جمعمیکردم و کلی باهم میرقصیدیم و جالب بود که خیلی سریع با یک بار توضیح، همه حرکتارو پا به پای من انجام میدادن😀

اینجوری شد که تصمیم گرفتم بصورت تخصصی تو این زمینه دوره های مختلفی رو شرکت کنم و الان بعنوان مربی رسمی زومبا کودکان و زومبای خردسالان افتخار اینو داشتم که تو مهد کودک ها و باشگاه های زیادی همراه بچه ها باشم و تجربه های زیادی کسب کردم که دوست دارم اونا رو با کسایی که علاقه دارن به اشتراک بزارم 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)